Трети сезон на Рекламно междучасие

Трети сезон на Рекламно междучасие
Финансиране:
Централен фонд за стратегическо развитие
Направление:
Социални, стопански и правни науки
Ръководител:
Кристиян Шнорк Постаджиян доц. д-р
Статус:
реализиран

За трета поредна година Нов български университет реализира проекта "Рекламно междучасие". Инициативата привлича ученици между 9. и 12. клас, които се вълнуват от теми, свързани с комуникация, маркетинг, дизайн, реклама, предприемачество и бизнес. Чрез вдъхновяващи лекции и практики учениците имат възможност да се потопят в света на реалния бизнес. Техните ментори са утвърдени специалисти в посочените области, които са алумни на НБУ. В събитието участваха близо 50 ученика от различни училища от цялата страна. Подробна информация може да бъде намерена на сайта: www.adbreak.bg